ik heb in Spanje geen landlijn van telefonica met GSM geen bereik.Wat is voor mij de beste/ goedkoopste optie om aan internet en telefoon te komen?

specifiek op de Bernia bij Jalon

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Wij hadden hetzelfde probleem. Maar we hebben nu internet via de satelliet van het bedrijf Broadband4spain. Werkt prima. Telefoon kan ook, maar dat hebben wij niet gedaan, omdat we Skype gebruiken. Ik weet niet of jullie het hele jaar door in Spanje verblijven. Wij niet, en we hoeven alleen de maanden te betalen (of delen daarvan), dat we er zijn. Kijk maar eens op: http://www.broadband4spain.com
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Skype in inloggen via een wifi hotspot
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar in een Internetcafé gaan zitten