Als je van durbuy naar melreux rijd kun je als je er bijna bent richting monville. Op die weg (n898) kom je over de rivier Ourthhe. Zoek daar ergens een leuk plaatsje op en duik met je hond het water in. Erg mooi daar :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals de persoon voor mij al zei in de Ourthe kan je zwemmen, ook in de Lesse of zowat elke rivier(tje) kan je in zwemmen samen met je hond. Let wel in de Lesse kom je redelijk wat kajaks tegen. Zelf neem ik mijn hond altijd mee als ik naar de Ardennen ga en de Lesse vind hij gewoon zalig om in rond te lopen en wat te zwemmen aangezien er redelijk wat ondiepe stukken zijn.