Is valet parking in de omgeving van schiphol veilig?

De afgelopen jaren hebben wij de auto niet meer geparkeerd bij Schiphol, maar in de omgeving en worden wij vervolgens met een shuttlebus naar de vertrekhal van Schiphol gebracht. Nu vraag ik mij af of valet parking een goede en veilige optie is? Ik orienteer me altijd op http://www.gratisparkerenschiphol.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Wij hoorden via via over keijzer parkeerservice. Zijn dit jaar 3 weken weg geweest en hebben bij hun geparkeerd. Het is in Aalsmeer en nog geen 10 min v a schiphol. Je zet de auto bij hun achter in de 'tuin' stap in een busje en word afgezet op schiphol. Bij terugkomt bel je ze op bij de bagage band en zodra je je spullen heb en naar buiten kom staan ze al op je te wachten. Ik vond het super geregeld en voor herhaling vatbaar.