Ja hoor geen probleem,

Maar het hangt natuurlijk wel van de plaats af, in b.v. Budapest zal het makelijker zijn dan in een verlaten dorpje in de bergen dat op geen enkel kaart te vinden is ;-)

Kijk anders op de ATM locator van maestro. (Dat is die van het logootje op je bankpas)

http://www.maestrocard.com/gateway/where/where_atm.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor, in de grotere steden is het geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook in kleine plaatsen is het geen probleem. Ik woon in een dorp met 550 inwoners, een dorp verderop staan al twee pinautomaten.
Let op: je bank laat je kosten betalen per transactie. Het is dus heel verstandig zo weinig mogelijk te pinnen, en voor een zo hoog mogelijk bedrag.
ABN-Amro laat je bijvoorbeeld 2,25 betalen per transactie. Of je nu 100.000 forint uit de muur haalt, of 10.000, dat bedrag blijft gelijk.