Wat is een goede Bed en Breakfast in de buurt van Wimbledon?

Wat is een goed Bed en Breakfast hotel in Wimbledon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Niet duidelijk wat je zoekt, dus maar een dubbel antwoord.

Als je een leuke bed & breakfast zoekt kan ik je aanraden om bij Airbnb te gaan shoppen. De B&B worden daar allemaal beoordeeld. je kan daar ook zoeken op wijk of kaart en op alle faciliteiten die je wel of niet wilt hebben. Dit kan van heel simpel tot zeer luxe.

Wat is een goed hotel? Dat is voor iedereen iets anders. Ga iets leuks zoeken wat aan jouw eisen voldoet op tripadvisor. Andere optie is Booking. Alle beoordelingen zijn daar geschreven door gasten en door de hoeveelheid aan boekingen best wel betrouwbaar. Ook hier kan je selecteren op kaart en wijk en selecteren welke voorzieningen je wel of niet wilt hebben