Wie weet een goede goedkope en goed hotel in Antalya?

Dicht bij het strand, redelijke hotel geschikt voor 4 volwassenen en 1 kind, niet te ver van het centrum, mooie plekjes in de buurt voor een redelijke goedkope prijs per nacht en niet all inclusive want we blijven daar 10 dagen en daarna nog 3 weken ergens anders waar we geen hotel nodig hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
denk je echt dat je met de naam "Diemanschaft" serieuze antwoorden krijgt ? zal mij verbazen... fijne vakantie !

Antwoorden (3)

Bedoel je stad Antalya of provincie Antalya.

Toegevoegd na 20 seconden:
Zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Zoover kun je verschillende recensies lezen van hotels in Antalya. Ik heb de link al voor u hieronder gezet. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op naar tripadvisor