waar in de malediven ligt het onderwater postkantoor?

ergens op de malediven ligt een onderwater postkantoor kan alleen niet vinden op welke atoll het zich bevindt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Het is gelegen op op Hideway/Mele eiland, en is het enige postkantoor op de wereld dat onder water ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanuatu heeft er ook een, en die claimt natuurlijk ook de enige te zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik wat te snel overgenomen inderdaad, dank voor de extra info ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik las idd ook dat vanuatu er ook een heeft en die is ook op hideaway island gelegen! ik weet dus niet zeker of de malediven er nou een hebben of niet en op welke atoll deze dan mogelijk zou liggen. weten jullie dat toevallig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hoort inderdaad tot Vanuatu, maar is vanaf de Malediven wel te bereiken. http://www.top10bezienswaardigheden.nl/malediven/