Zijn er ook mensen rond de 40 jaar die nog stage hebben gelopen in het buitenland?

Ik ben bijna aan het eind van mijn SPW (omscholing) en ik kan stage lopen in het buitenland. Heb man en kind, maar die zouden met me mee willen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Op je vraag kan ik ja zeggen. Natuurlijk zijn die er.

Met je man en kind kan ik zeggen dat ze in een appartement zouden kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
natuurlijk zijn er altijd anderen die op jouw leeftijd een dergelijke stap hebben gemaakt. maar eigenlijk moet dat voor jou helemaal niet uitmaken. als jij het een avontuur vindt, om naar het buitenland te gaan en je gezin ziet het ook helemaal zitten, dan moet je gewoon die stap nemen. onafhankelijk van wat anderen wel of niet hebben gedaan.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik laat me ook niet leiden door anderen, zou graag ervaringsverhalen willen lezen, kan op internet niks erover vinden