Ja, kijk bij de site van de Deutsche Bahn. Je moet wel met de veerboot. Kost 38 uur,

Toegevoegd na 1 minuut:
De link werkt niet perfect (te lang?), maar bij bestemming moet je Helsinki invullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals altijd bij dit soort vragen. Op naar de treinreiswinkel. Zij zijn hun boekingskosten dubbel en dwars waard. Op dit soort tickets zijn zoveel verschillende kortingsregelingen van pas dat de websites van NS highspeed en Deutsche Bahn niet toereikend zijn.

Maar waarom met de trein? Vliegen is volgens mij (veel) goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trein Finland

Treinreis: Amsterdam - Duisburg - Kopenhagen - Malmo - Stockholm - Helsinki
(Duur treinreis: ca. 36 uur)

OF:

Trein
het is mogelijk om met de trein te reizen naar Finland, dit kan je eventueel doen in een combinatie van citytrips in de steden die je passeert.
Brussel-Zuid - Hamburg
Hamburg - Kopenhagen
Kopenhagen - Stockholm
Stockholm - Turku
Turku - Helsinki

een reis van minder dan 40 uur

Het moet mogelijk zijn om deze reis te boeken, maar daar zou ik een reisbureau voor inschakelen.