Tips eilanden

Kan iemand mij tips geven over diverse eilanden?
We zouden graag een mooi tropisch eiland aandoen voor een aantal dagen.Heb gekeken voor Hayman Island. Iemand daar geweest of meer over te vertellen?
Het schijnt een geweldig eiland (resort) te zijn wat de reisbrochures vermelden...
Of is Long Island of Hamilton een goede keuze?
En zitten te twijfelen of we dan bij Hayman gaan snorkelen of juist een koraal eiland als dagtocht aandoen. Bv. Lady Musgrave, Lady Elliot of Heron Island.
Of zou de overtocht hiervoor juist te lang zijn voor een kindje?
ALvast bedankt!
Groetjes,

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Bovenstaande antwoordgevers lijken niet te weten dat Bali & Java niet bij Oceanie horen.

Helaas ben ik zelf (nog) niet in Australie geweest, maar iets dat mijn interesse heeft, daar lees ik veel over.
Probeer onderstaande website eens, een website over de eilanden van Australie, met per eiland (bij doorklikken) meer informatie en tips over het betreffende eiland.
http://www.australie.nl/main.php?id=1:88

Succes met uitzoeken en vooral een heel fijne reis gewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk deze link.

Er zal zeker wat nuttigs er in staan

http://www.landenweb.net/

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ooit met een vriend en twee kineren naar Pulau Seribu - de duizend eilanden - geweest. Voor de kust van Java. Prachtig bounty eiland, maar wel een beetje speciaal zo'n eiland geheel voor je alleen. Later ook Noord Bangka. Daar was een klein parkje met luxe huisje zonder klanten. Ook leuk.
Of wat dacht je van.... en zo weet ik er nog wel een rij.

Maar zo'n algemene vraag leidt tot niets, want het gaat met name om het budget en wat jij een mooi eiland vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja...Bali trekt mij nog steeds, maar als je echt ongerepte witte stranden zoekt,waar s'morgens vroeg grote schelpen onaangeraakt op het strand liggen, zou ik je de banda eilanden aanraden.(banda besar, banda kecil, kai)