op welke website kan ik me vliegticket boeken of trein kaartje bestellen om naar Bilbao ( spanje) te gaan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Ik heb er enkele voor je gevonden: zie de onderstaande links
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thomas Cook , Jetair en Neckermann hebben regelmatig aanbiedingen maar zie ook in link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn rechtstreekse vluchten vanuit onze regio naar Bilbao. De low cost carrier Vueling vliegt vanaf Amsterdam. Brussels Airlines vanaf Brussel en waarschijnlijk de voordeligste optie, Ryanair vanaf het net over de grens gelegen Weeze(Dusseldorf west)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar Bilbao gaan verschillende vluchten vanuit Nederland. Bij onderstaande bron kun je zien welke aanbieders allemaal aanbiedingen hebben voor vliegtickets. De trein is een lastiger verhaal, dan zul je een aantal keer moeten overstappen. Denk dat het handigste de trein naar Parijs is, dan overstappen op de nachttrein naar Barcelona en daarvandaan de lokale trein naar Bilbao. Vliegen is in dit geval denk ik goedkoper!