Wat is een goedkope optie voor een paar dagen Disney?

Met vrienden willen we een paar 3/4 dagen naar disney, maar dan zo goedkoop mogelijk en we hebben geen eigen vervoer.

Weet iemand hiervoor goede opties?

Toegevoegd na 27 seconden:
(goede optie voor vervoer/verblijf ect.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Je kan met een busreisje doen. Of met de speed train. Dan ben je het snelste er en volgens mij is dit goed te doen. Kijk of je ergens een bed and breakfast kan vinden. Deze zijn vaak goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op vakantieveiligingen.nl daar heb je vaak op reisjes bieden, en je kunt het zo goedkoop maken zoals je zelf wilt, alleen je moet een beetje geluk hebben aangezien er meer kapers zijn. Maar je kunt altijd kijken misschien is het een optie voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bus nemen met eurolines naar parijs..
Daar ander vervoer zoeken voor de andere dagen.

Leuk hotelletje kiezen in een van de buiten steden.
Waar je wel makkelijk de trein kan pakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkt dat je veel acties hebt waar je van kunt profiteren en dat er verschillende mogelijkheden zijn voor vervoer en pakketten incl vervoer > soms zelfs goedkoper. Heb wel een goede site gevonden: