Mag je in Italië op zee met een Jetski, met vaarbewijs 1??

Ik las ergens, dat als je je in de buurt van de kust hield
(9 km), hoef je alleen vaarbewijs 1 te hebben. Is dat echt zo???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (3)

Dat zou kunnen, maar het zou ook heel goed kunnen waar je het niet mag. Wat je het beste kunt doen is even informeren bij de ANWB en dat je dan ook de stad noemt waar je dat wilt. Die kunnen je precies vertellen wat je mag en niet mag en welk vaarbewijs je moet hebben. Ik heb in ieder geval nog nooit een vaarbewijs moeten laten zien met jet ski...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij dat je 2 nodig hebt ruime vaarwaters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op de website van vaarbewijs. Heb zelf vb1 en weet dat je voor open wateren vba nodig hebt. Vb2 dus!