Wat zijn over het algemeen populaire autoroutes die de natuur van Noorwegen laten zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Heel mooi is de weg van Oslo naar Bergen, over de Hardangervidda.
Ook erg mooi: vanuit Oslo naar het Noorden, over het Dovrefjell naar Trondheim.
Het westen is ook erg mooi, met alle fjorden, maar erg duur door de vele tolbruggen en veerponten.
Dan heb je ook nog de Trollstigen, die is heel beroemd, met allemaal kleine bochtjes, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Maar eigenlijk... is heel Noorwegen gewoon erg mooi!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rij langs de kust naar boven. Magnifiek. Eindig bij de noordkaap. Maar idd, heel noorwegen is prachtig en erg gevarieerd in uitzichten. Mooi ruig land!