Ik wil in de zomervakantie een citytrip maken door Europa. Hoe & en waar kan ik dit het beste regelen?

Ik wil per trein achtereenvolgens een aantal steden in Europa aandoen met een verblijf in een hotel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

via booking.com kun je hotels boeken voor vaak een leuke aanbieding. je hebt wel een creditcardnummer nodig. Het voordeel van hen is dat je de dag zelf nog kunt annuleren als je bv toch wat langer ergens wilt blijven
11 jaar geleden
Dat ligt er maar aan of je alles zelf wilt regelen,
of dat door een reisbureau wilt laten doen.

Of je alles zelf vantevoren vast wilt leggen, of
dingen aan het toeval wilt overlaten.

Op NS Hispeed kun je je treintickets regelen.

http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen?gclid=COmz4sfmtLACFYQMfAodq26BTg

Je kunt daar op de steden klikken
dan krijg je ook informatie over
plaatselijk vervoer, zoals metrokaartjes en
over hotel.

http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen/trein-frankrijk/trein-naar-parijs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kun je het beste in oekraine regelen, vanaf daar kun je met de trein naar letland, maar letop deze trein vertrekt al om 8 uur s'ochtends!!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op naar de treinreiswinkel. Zij zijn de specialisten in Nederland op het gebied van treintickets en hebben een veel uitgebreider aanbod dan de NS, daarnaast kennen zij alle (en dat zijn er veel) kortingsregelingen

Al aan een interrail ticket gedacht?

Misschien een rare optie: begin en/of eindig je vakantie met een vlucht met een low cost carrier. Zo ontloop je de naar verhouding dure treintickets in noordwest europa

Wat hotels betreft: zoek iets leuks uit op booking en vergelijk daarna de prijs van dat hotel op hotelscombined. Dat kan echt tientjes per nacht schelen