Hoe is de economie in Toronto (Canada) ?

Is er veel werk? Wat voor werk doen de meeste mensen? hoeveel mensen zijn werkloos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (1)

Dit lijkt me toch wel bijzonder 'google-baar'. Aangezien de antwoorders van deze vraag de antwoorden ook niet zomaar paraat zullen hebben. Toch heb ik me helaas laten verleiden om een beetje van het werk voor je te gaan doen:

Als je googled op 'demographics toronto' kom je een heel eind. Waaronder deze pagina;

http://www.toronto.ca/demographics/index.htm