In aug. wil ik 22 dgn naar Griekenland. Is het reëel om voor de aug. uit te gaan van de huidige last-minute prijzen (juni)? Of wijken deze erg af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verwacht juist meer last minute reizen naar Griekenland.. juist nu in deze vervelende crisis met de euro...

Antwoorden (2)

De prijzen in augustus zullen ongetwijfeld hoger uitvallen, omdat het dan hoogseizoen is. Last-minute-prijzen voor juni gelden niet voor over twee maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De prijzen zullen afwijken tov nu. Maar ik steek je een pluim dat je naar Griekenland gaat. Je draagt een klein steentje bij aan de miserie van den mensen daar, die toch maar het slachtoffer zijn van hun regering.

Toegevoegd na 35 seconden:
een plui OP (natuurlijk)

Toegevoegd na 1 minuut:
Pooh
Een pluiM OP. 3x is goed