wat kost een last minute ticket naar Curacao in juli?

ik ga deze zomer naar curaçao maar wil graag weten wat het kost als ik in de maant juli op vakantie ga.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

de vliegreis kost ongeveer €1000 als je nu boekt. Als je nog wacht kunnen de prijzen dalen, maar ze kunnen ook nog een heel stuk stijgen.

Toegevoegd na 5 minuten:
via schiphol.nl is de goedkoopste nu €830 wel met tussenstop, via schipholtickets.nl ben je een stuk duurder uit. ik heb hiervoor willekeurige datums gebruikt.
via worldticketcenter is het goedkoopst met €669
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ten eerste: hoe wil je reizen? economy class? of toch business?
En natuurlijk ligt het ook aan welke maatschappij, ik heb even op www.cheaptickets.nl gekeken.

€1000 met klm, rechtstreeks.

je kunt er ook voor kiezen met een stop: 800.- / 980.-

2 stops: 790.- / 5000.-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn 3 mogelijkheden. De KLM en Arkefly vanaf Amsterdam . Een andere optie is Air Berlin vanaf Dusseldorf.

Toegevoegd na 7 minuten:
En snel boeken, want anders wordt je ticket (veel) duurder

Toegevoegd na 33 minuten:
Als je ook nog accomodatie zoekt kan je waarschijnlijk goedkoper een arrangement bij Arke of Kras boeken