Waar kan je in nederland voor een groep van 8 man obv all inclusive 1nacht het goed naar je zin hebben? Leeftijd categorie is 21.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hotel in amsterdam boeken, en uitgaan in de stad! Gegarandeerd een top dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met of zonder slapen erbij?

Antwoorden (3)

De efteling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Preston Palace in Almelo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet in Nederland maar net over de grens bij Nijmegen.

Wunderland Kalkar ***

Wunderland Kalkar, net over de grens bij Nijmegen, is hét ideale hotel- en attractiepark voor families en groepen. Want of je nu oud of jong en groot of klein bent, in Wunderland kunt u onbeperkt met z’n allen all-in genieten! Bijvoorbeeld van duizend-en-één leuke, spannende, boeiende, snelle, gekke en sportieve attracties. Maar ook van gezellige restaurants, knusse barretjes, spetterende events en een heerlijk warm bed in één van de zes hotels…En alsof dat nog niet genoeg is, valt er ook nog eens flink wat te ontdekken én te doen in de omgeving. Een meerdaags bezoek aan Wunderland Kalkar is daarom beslist de moeite waard! Kernie's Familiepark is geopend vanaf 31 maart tot 28 oktober 2012. Doordeweeks, buiten de schoolvakanties, is het genieten van de rust en de omgeving. Houdt u van iets meer drukte dan bent u hier in de weekenden aan het juiste adres! Het all-in-arrangement houdt in: - Overnachting - Diner in het buffet-restaurant - Ontbijtbuffet - Koffie en gebak - Alle hapjes en drankjes uit ons assortiment - Kernie’s Caféstraat inclusief entertainment - Diverse sport- en vrijetijdsfaciliteiten inclusief de fitnessruimte - Entree tot Kernie’s Familiepark (indien geopend en dan van 15.00 t/m 18.00 uur) inclusief onbeperkt frietjes, ijs en frisdrank

Nu is er voor 6 personen een aanbieding voor 59,00 pp.

zie bijgevoegde bron.