Mag iemand van 17 die niet in een paspoort van een ouder staat, met een identiteits-kaart naar Frankrijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ja hoor, binnen Europa kun je met je Europese ID-kaart gewoon overal terecht. Alleen voor reizen buiten Europa zul je echt een eigen paspoort nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iedereen die ouder dan 12 is moet een eigen paspoort hebben om naar landen buiten europa te gaan binnen europa controleren ze niet meer