waar kan ik op internet goedkope vliegticket naar Ghana boeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wil je vanaf NL vertrekken of maakt dat niet uit? Vanaf Frankfurt gaan veel goedkopere vluchten op het algemeen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanaf NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vliegticket.nl En zo zijn er nog een heleboel sites voor vliegtickets. Of wil je dat wij dat hier voor jouw gaan uitzoeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van 14 juli tot 1 september
ik wil landen in accra kotoka airport
voor 1 volwassen en 2 kinderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Ik wil alles wat mijn ticket duur maakt, maar mijn ticket mag geen geld kosten. Wat maakt het duur: vliegen op zaterdag, Langer dan een maand weg, de zomervakantie.

Antwoorden (4)

Op heel veel plaatsen.
Je hebt veel sites waar je "voordelige" tickets kunt halen.
vliegtarieven.nl
cheaptickets.nl
worldticketcenter.nl

etc.
Gewoon even googelen op goedkope tickets accra en je komt een heel eind.

Vaak kan een dag eerder of later vliegen al voordeliger uitpakken. Zorg dus dat je flexibel bent qua datum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt goedkoop gaat het niet worden. Vluchten naar west Afrika zijn relatief duur als je het vergelijkt met de vliegafstand. Rechtstreekse KLM vluchten zijn echt onbetaalbaar, maar met overstap moet het voor +/-€600 kunnen lukken. Ga eens spelen met de data op de diverse ticketzoekmachines . Tickets op dinsdag, woensdag en donderdag zijn vaak het voordeligst.

Toegevoegd na 3 minuten:
KIjk eens op de site van Royal air Maroc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind zelf swoodoo.de een fijne site om goedkope vluchten te zoeken, en dan de optie "powersearch".
Bij veel andere sites moet je al meteen een datum ingeven, en een vertrekluchthaven. Bij swoodoo begin je gewoon met zoeken "west europa naar afrika in mei" en dan houdt je scherp de goedkoopste prijs in de gaten terwijl je verdere opties kiest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de ticketvergelijkingssites. Maar de echt goedkope tickets vind je daar niet. Die vind je in het Ghanese "circuit". Als je Ghanese familie/vrienden/kennissen hebt kun je het hen vragen. Anders kun je het proberen bij Ghanese winkeltjes of reisbureautjes. Die hebben zo hun wegen om goedkope tickets in te kopen. Reken niet altijd op een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij.