Staan er in Nederland ook bussen klaar op schiphol voor toeristen, om ze naar hun hotel te brengen?

In het buitenland staan er bij het vliegveld altijd bussen klaar om toeristen naar hun hotel te brengen...maar ik vraag me af of dat in Nederland ook zo is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je busjes van het Hilton enz? Die staan er wel, maar bussen van toeroperators? Geen idee

Het beste antwoord

Vanaf Schiphol Plaza (bij de taxi's en bussen) rijden ook shuttlebusjes naar de hotels in de directe omgeving van Schiphol. Er staan bordjes waar welke busjes stoppen.
Sommige zijn ze gratis, andere niet (o.a. Crown Plaza hotel).
Utrecht
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er staat geen vervoer, naast taxis en stadsbussen en ov, dat je niet vantevoren moet regelen. Transfer hotel etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als met nederlandse toeristen als dat door de reisorganisatie is geregeld dan staan er bussen.
12 jaar geleden
Wanner je bijvoorbeeld een Tui (Duitsreisbureau) een reis in Nederland boekt, zal je bij aankomt ook met de hele groep in een bus gaan, dit is dan hetzelfde als voor ond met neckerman bijvoorbeeld