Hoe kan ik het beste met de trein reizen richting Saint Tropez ?

Ik ga er rond 27 juli heen, en ik wil graag met de trein er naar toe, hoeveel zou zoiets kosten op basis van 2 personen en hoelang doe je er over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

Dat ligt eraan waar vandaan je de reis begint. Op de site vd Treinreiswinkel kun je het helemaal invullen zoals jij het wilt hebben. Het leuke is, is dat er niet alleen naar de NS of NS Hispeed wordt gekeken, maar ook naar andere treinmaatschappijen. Zo kon je de voordeligste of de kortste reis uitzoeken.

Toegevoegd na 19 uur:
Vanaf Rotterdam doe je er 10 uur over om in Fréjus te komen. Vanuit daar vertrekken elk half uur een bus naar St Tropez. Je kunt vanaf 92 dagen voor vertrek boeken, dus de prijs kun je nog niet zien. Zie afbeelding voor overstappen. Er zijn voor sommige verbindingen reserveringen vereist.
Bel anders even met de treinreiswinkel, die kunnen je vast een inschatting van de prijs geven. Of vul zelf even een vroegere datum in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanuit nederland, maakt me niet uit waar uit nederland vandaan

Andere antwoorden (1)

Treinreiswinkel is zeker een aanrader. Begrijp dus niet dat iemand hier een min voor krijgt. Andere site is tgv europe van de franse spoorwegen