Zelf ben ik een liefhebber van de website, boeken en foto's van LONELY PLANET.
Voer de volgende website eens in : www.lonelyplanet.com/jamaica

Je krijgt dan het eiland Jamaica te zien en je ziet reeds de contouren van de gebergten op dit eiland. Wanneer je de kaart vergroot (met de plus linksboven) wordt niet alleen het eiland groter, maar worden de gebergten ook steeds beter zichtbaar. En de plaatsnamen zijn reeds goed zichtbaar.

En lees de site over Jamaica ook even verder door wanneer je tijd en zin hebt. Een heerlijke organisatie LONELY PLANET.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze site vind je een kaart van Jamaica.
Hoe verder je inzoomt, hoe meer plaatsen zichtbaar worden.

http://www.reisgraag.nl/vakantie_jamaica/landkaart/