Is er een mogelijkheid om een kaartje uit het buitenland te sturen terwijl ik nog in Nederland ben?

Vakantie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd een kaartje uit het buitenland sturen. Waar je ook bent. Of bedoel je vanuit het buitenland?

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Kijk maar op onderstande link.hopelijk kun je Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik snap niet helemaal waarom je dat zou willen, maar natuurlijk zou het mogelijk zijn als iemand anders je kaartje kan versturen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien via een buitenlandse site? Bijv. net zoiets als Greetz of Kaartje2go maar dan bijv. een Duitse site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bijv,een plaatje uploaden waar je naar toe gaat en die via greetz naar de plaats van bestemming sturen