Is er een spar in benalmadema? En hoe kun je van Benalmadema naar sevilla reizen. Hoelang duurt dat en wat zou dat kosten?

12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom moet het eigenlijk een spar zijn als ik vragen mag? Heb je een kortingskaart van de spar :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google zelf even en voor de afstand kun je Google maps gebruiken

Antwoorden (3)

Deze is niet in Benalmadena, maar wel een klein stukje verderop in FUENGIROLA en SAN PEDRO. Kijk voor informatie over alle producten op de Nederlandstalige website : www.sparholandes.com

Aan de kust en dus ook in Benalmadena zijn talloze tour(ingcar)operators, die je naar Sevilla kunnen en willen rijden. Gewone reizen of een excursie reis ... alles is mogelijk. Wandel rond en kijk in Benalmadena en vergelijk de prijzen en "de inhoud" van je reis. En daarna pas definitief boeken. Of laat je door je hostess voorlichten over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de organisaties. Met excursie(s) ben je ongeveer € 40 kwijt. Wil je alleen naar Sevilla (zonder verdere verplichtingen), dan kan dit via het busstation en een omstap in Malaga. Dit kost circa € 30. Het lijkt een heel bedrag, maar je bent ook een kleine drie uren onderweg !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eens kijken bij alsa dat zijn de Spaanse streekbussen die brengen je overal kost weinig en airco in de bus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik kan nagaan zijn er GEEN rechtstreekse bussen of treinen naar Sevilla. De meest logische optie is met trein en/of bus via Malaga. Er staan een aantal links waar je je verbinding kan nazoeken Wat lokale touroperators met excursiereizen doen kan ik je niet vertellen.

Gezien de lage frequentie van bussen en treinen in Spanje zou ik zelf een huurauto nemen (Dit is in Spanje zeer betaalbaar)