Ik ben de cijfercode van mijn Samsonite beautycase kwijt, weet iemand hoe ik hem open kan krijgen zonder het slot kapot te maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
13.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo makkelijk is kun je net zo goed geen slot gebruiken.

Antwoorden (3)

op de site van Samsonite:

Op welke manier kan ik een cijferslot deblokkeren aangezien ik mijn code vergeten ben ?

We raden u aan om u te wenden naar het verkooppunt waar u uw bagage gekocht heeft of bij gebrek hieraan naar een ander verkooppunt van ons merk waar ze u kunnen helpen om het slot te deblokkeren. Indien ze hierin niet slagen, zal uw koffer opgezonden worden naar onze dienst na verkoop.

Toegevoegd na 1 minuut:
en anders eerst alle voor jou logische cijfer combinaties proberen (verjaardagen enzo). lukt dit niet kun je altijd nog zelf alle combinaties proberen (ok duurt wel ff)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oplossing was (in mijn geval) sneller dan ermee naar de winkel gaan - waar ze het overigens binnen 5 minuten gepiept hebben. Dat laatste heb ik dan weer vernomen nádat ik mijn code kwijt was.

Ga alle codes maar proberen!
Het valt wel mee hoelang dat duurt 8-) Je krijgt er zeer vlot handigheid in. 'Gewoon' beginnen bij 0 en dan: doordraaien maar! Ga er even lekker voor zitten en met 10 minuutjes ben je er wel doorheen. Tenzij je natuurlijk code 999 hebt....

Succes- en je zult zien dat het eigenlijk een heeeeeele logische code was 8-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zitten en draaien..Heb ik ook gedaan.
Beter dan uit elkaar slopen.

Zit er een TCA slot op?
Dan kun je aan de winkel vragen of ze de loop hebben.
Maar velen hebben dit niet.
Tca word vooral door de douane gebuikt om te openen