wat is een goeie site waar campings in oostenrijk op staan?

gezin bestaat uit kinderen van 13 en 18 en vader moeder. wij zoeken een goedkope vakantie. en zijn een avontuurlijk gezin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (7)

Je kan op deze site, het forum gedeelte vragen of er een geschikte camping voor je is: http://www.camping-oostenrijk.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede vergelijkingswebsite is die van Eurocamping. Hier kan je o.a het land en regio selecteren en de benodigde faciliteiten. Deze site wordt gecontroleerd door inspecteurs. Daarnaast kan je recensies van anderen lezen.

Als je vanuit recensies wilt zoeken kan je ook terecht op Zoover. Die website is veel breder dan eurocamping, maar wordt niet gecontroleerd door inspecteurs van de organisatie.

Voor een wat meer avontuurlijke vakantie (selectie) kan ik je de boeken in de serie Rustiek Kamperen aanraden. De titel "Rustiek kamperen in de alpen" bevat unieke adressen van mooie campings, ook in Oostenrijk.

Via Google krijg je op de term "rustiek kamperen" ook veel avontuurlijkere kleinschalige campings.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf ben erg gek op de ANWB camping wijzer.
Maar ieder heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren.
Misschien heb je wat aan deze link.
12 jaar geleden
camping. info heeft veel beoordelingen. zerker de moeite waard om ook een kijkje te nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd de site van zoover als uitgangspunt als ik accommodaties in het buitenland zoek.

Campings in oostenrijk zijn te vinden onder deze link:
http://www.zoover.nl/campings/oostenrijk

Aan de linkerkant van het scherm kun je kiezen op de regio waarvan je de campings wilt zien. Ook kun je sorteren op kindvriendelijkheid, beoordeling en aantal sterren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is een leuke site waar alle campings per streek staan ,de meningen van de kampeerders en de websites van de campings.

http://www.campingmening.nl/campings.php?lid=oos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen wij in Europa met de caravan reisden gebruikte ik vaak deze twee sites. Met de ACSI krijg je vaak korting. Maar ik gebruikte hun site ook om campings te zoeken en in het algemeen zijn ze heel behoorlijk.