Waar kan ik het beste kijken als ik een camping zoek waar je 12 maanden mag zijn?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben opzoek naar een camping waar ik 12 maanden lang kan zijn. Ik zoek deze camping in de omgeving van leiden, den haag of rotterdam.

Wie kan mij helpen hiermee? Waar kan ik zulke informatie vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Deze camping ga je niet vinden, want je mag op geen enkel recreatiepark nog 12 maanden aanwezig zijn. Lees maar:

Permanente bewoning op camping niet toegestaan

Dit is een uitspraak van de geschillencommissie.