Hoe heb ik goed en goedkoop internet in Zuid-Afrika?

Hallo,

Wij willen in de zomervakantie op vakantie naar Afrika. We hebben daar een website voor gemaakt, die we graag willen bijhouden. Dan hebben we natuurlijk wel internet nodig. Ik heb geen zin om een heel abonnement ervoor aan te schaffen, dus bestaat er iets waar je eenmalig op internet kan, of een goedkoop abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Internet in Afrika is duur. In ZA zijn de ADSL prijzen bijna de hoogste in de wereld...
Ten eerst is het probleem de ontsluiting [er ligt pas sinds een jaar een 650 miljoen dollar dure, fatsoenlijke Internet kabel om Afrika heen die naar Azie en Europa loopt] en ten tweede is er zeggen en schijven geen concurrentie om de prijzen te drukken.
Dat hoeft je niet af te schrikken, maar je moet wel je werkwijze aanpassen. Bereid voor wat je wilt publiceren, en ga naar een Internet cafe als je alles klaar hebt. Uploaden, email downloaden en wegwezen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus voor de internetcafe's.