Wat is nu een leuke plek om met vakantie te gaan?

vooral op kinderplezier gericht,en dan in Nederland,Belgie.
Mijn man wil niet vliegen en ook niet langer dan 3 uurtjes rijden.

Toegevoegd na 6 minuten:
oke plaats is leuk maar graag een specifieke park.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat is _nu_ een leuke"
Nu in de zin van tijd, of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huisje of camping? van waar 3 uur rijden (Maastricht of Groningen is een heel verschil) en wanneer wil je er heen?

Het beste antwoord

De allerleukste camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar, is de Beerze Bulten in Beerze (vlakbij Ommen). Ze hebben al een aantal keer de prijs gewonnen voor de beste camping van Nederland en zelfs ook van Europa. De speelmogelijkheden voor de kinderen zijn er legio, en ze hebben een geweldig theater. Echt top!!
Als ouders heb je niets meer aan je kinderen die zijn de hele dag op pad, en dat geeft je de benodigde rust. Want de camping zelf is niet zo rustig.

www.beerzebulten.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ziet er leuk uit bedankt

Andere antwoorden (7)

Texel is een leuke plek gedurende het hele jaar.
Verder is de zeeuwse kust natuurlijk een waar paradijs voor de kids in de zomer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een willekeurig bungalowpark met een goed zwembad, bijvoorbeeld Center Parks. Zorg dat het in de buurt is van een attractiepark zoals Linnaeushof, Bobbejaanland, Zes Vlaggen, enzovoort. Zorg dat er een bos in de buurt is om spelletjes in te spelen, of juist een strand om uit te waaien.

Denk ook eens aan iets met kinder-doe-rondleidingen zoals het Muiderslot of het Vestingmuseum in Naarden.

Veel boerderijen bieden kinder-meehelp-dagen aan. Eieren rapen en biggen voeren.

In Leiden zijn diverse kinderknutselwinkeltjes. En natuurlijk Naturalis.

De precieze lokatie hangt natuurlijk af van de leeftijd en de voorkeuren van de kinderen. Aangezien je die niet noemt, kan ik je slechts bovenstaande algemene punten van overweging aanbieden.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel leuk, maar helaas wel onbetaalbaar, een hele zomervakantie in Centerparks !
Hou oud zijn je kinderen ?? Als ze onder de 12 zijn, en je bent niet zelf overdreven gesteld op je rust op een camping, kan ik je de Flierefluiter in Raalte aanbevelen.

Kampeer'boerderij' met 15 staanplaatsen, en een enorme speeltuin met luchtkussens, trampolines, zwembadje, speelzolders, doorhof, pony rijden, kinderboerderij, maisvelden ; eindeloos kindervermaak. Die speeltuin is wel overdag ook open voor publiek, en helaas helaas zijn er honden toegestaan op de camping, maar verder ; toppie voor kids. Wel op tijd reserveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Center Parcs Dalen, dichtbij Dierentuin Emmen, Speelstad Oranje, Ponypark Slagharen (deze heeft ook een bungalowpark)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ter info:
Center Parcs Dalen = De Huttenheugte
In Belgie, in de plaats Mol, ligt een heel leuke camping. Je zet je tent op tussen de bomen, er zijn strandjes waar je kan zonnen en zwemmen, er was een speelpark (klimdingen, glijbaan, kabelbaan, dat soort dingen), wij vonden het daar als kinderen erg leuk.
Helaas weet ik de naam niet uit mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kameleon dorp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boerderijcamping! Klinkt misschien heel suf, maar vooral als je in een grote stad woont, vinden kinderen dat helemaal geweldig. Sowieso is op zo'n camping vaak veel ruimte buiten om te spelen, met speeltoestellen en al, mar daarnaast kunnen kinderen ook in de stallen kijken en helpen met het voeren van de kalfjes e.d.

Bijvoorbeeld Camping 'De Mussenkamp' in Heerde