Wie weet of en waar ik in Bolivia gitaarlessen kan volgen?

Ik dacht aan lessen in Sucre, maar kan tot zover niets op internet hierover vinden.
Alle tips zijn welkom!
Ik wil er zelfs voor afreizen naar Peru als dat nodig is.
Alvast dank voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Bolivia ligt in zuid-Amerika,
De Boliviaanse muziek is beïnvloed door Inca's, Amazone-indianen, Spanjaarden en Afrikanen. Plattelandsorkesten van de Aymará bestaan vaak volledig uit panfluiten, de chuqui. Andere instrumenten zijn trommels, fluiten en de phututu, een koehoorn. de gitaar zal er heel misschien nog bijzitten, maar omdat er in dit land 78% Rooms Katholiek is spelen ze meer met de zachte instrumenten zoals de hierboven genoemde soorten.

16% is protestants maar dat groeit heel snel. Als ik jou was zou ik de kans met beide armen aangrijpen en gewoon naar Bolivia vliegen! je kan dan in dorpjes of iets dergelijks zoeken naar iemand die je gitaar les kan geven. aangezien Bolivia niet een land is die erg goed loopt, en ze niet enorm goed opgeleid zijn. is de kans klein dat je echt een hele goede gitarist zal vinden die je kan begeleiden.. en als je het echt wil, dan adviseer ik je wel om Spaans te leren spreken, een cursus of iets dergelijks. natuurlijk word je dan aangesproken of je iets fout doet of niet, en als je dan niet snapt wat hij zegt dan kom je niet veel verder.

Bolivia is een corrupt land dus alles is daar te koop ;)
ook gitaarlessen (als je iemand vind die kan gitaar spelen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt alleen waar je gitaarles kan volgen...