Collect call. Dat wil zeggen dat de ontvanger betaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Collect call is ontzettend duur!
Ik zou kijken of je via de computer (internet) kunt bellen. Dat is denk ik de goedkoopste manier. Skype, VoipBuster, VoipAlot zijn enkele programma's die ik ken. Je installeert beiden het programma op je computer of laptop, dus zowel jij als degene die je wilt bellen. Heb je allebei een account (bijv. van VoipBuster), dan bel je elkaar gratis - moet je wel internet hebben. Maar je kunt ook beltegoed inkopen zodat je elkaar op een vaste of mobiele telefoon kunt bereiken. Dan hoef je niet steeds bij de computer te zitten om af te wachten of je wordt gebeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nogal duur normaal bellen maar skype inc.
kan je goed hierbij helpen maar als dat niet kan kun je
het beste een satelliet telefoon gebruiken je kunt die het meeste op internet kopen maar het kan ook bij sommige
telefoon winkels een satelliet telefoon kan ook zonder normaal bereik dus in een diep bos zonder mobiel bereik is het allen mogelijk om een satelliet telefoon te gebruiken viber bellen voor smartphones is ook een optie maar
LET OP: MOBIEL INTERNET IN HET BUITENLAND IS DUUR DUS ZET DATAROAMING IN HET BUITENLAND ALTIJD UIT!!!
dus dan kun je niet mobiel skype allen met Wifi maar dat heb je weer niet altijd