Goede tips gevraagd om een nachtreis met de bus zo comfortabel mogelijk door te brengen?

Toegevoegd na 41 minuten:
goede slaaptips graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Kussens mee, en nergens voor schamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nekkussentje en een fleece-dekentje. Warme sokken zodat je je schoenen uit kunt doen zonder koude jatten te krijgen. Oordopjes en een oogmaskertje. En veel geduld en uithoudingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorgen dat je aan de binnenkant zit. Dan kan je je voeten ff strekken en makkelijker opstaan maar ook dus breeduit je benen in het gangpad leggen
12 jaar geleden
Een rugzak (makkelijk te dragen)
Een nekkussen die in je rugzak past
Comfortable kleren en schoenen
Ga niet in de bus zitten waar het druk is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de chauffeur bent, zorg er dan voor dat je goed uitgerust bent en stop op tijd om even de benen te strekken.
Als je als passagier gaat, zorg dat je niet uitgerust bent, zodat je tijdens de rit kunt slapen.
12 jaar geleden
een mp3 speler doet ook wonderen.
Hiermee kun je jezelf een beetje afsluiten op de momenten waarop jij het nodig hebt.

Toegevoegd na 39 seconden:
Een goed boek kan hetzelfde wonder verrichten wanneer je van lezen houdt.