Wat is de goedkoopste manier om iets te versturen naar Polen? De bezorgtijd is niet belangrijk.

Een pakket van >10kg van NL naar PL. De levertijd is niet belangrijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Cryofiel
12 jaar geleden
Ga naar een snelwegrestaurant en spreek daar een chauffeur van een Poolse vrachtwagen aan. Onderhandel met hem over de prijs. Geef hem 5 euro voorschot en vertel hem dat hij de rest van het geld krijgt bij afleveren van het pakket. Intussen maak jij dat bedrag over naar de bankrekening van de ontvanger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het principe geen slecht idee.. Maar helaas is Polen ongeveer 310.000 km2 groot dus de kans dat er een chauffeur in dat wegrestaurant aanwezig is en dan ook nog toevallig in die plaats/regio komt schat ik vrij klein in.
Maar ik vind het best een goed idee!

Antwoorden (3)

een (betrouwbare) kennis die het voor je mee wil nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon met de post denk ik.
naar Polen kost een pakket tussen 10-20 kg 40 €
12 jaar geleden
Er zijn Poolse bussen die zulke pakjes voor je willen bezorgen. De prijs is laag.
Je moet informeren waar PL bussen toekomen in jouw omgeving.