Bij http://www.opodo.de/ vinden we altijd vluchten voor 5-10% minder dan bij bv expedia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
skyscanner.nl
12 jaar geleden
Vraag is zo niet te beantwoorden. Elke site heeft zijn eigen voor en nadelen. Skyscanner is een plek waar ik vaak zelf ook kijk. Ik zal nog een aantal andere goede sites noemen. Whichbudget is geen search engine maar wel een goede overzicht site voor low cost carriers. Veel lcc zijn niet te vinden op boekingssites

Toegevoegd na 1 minuut:
Met meer uitleg van je plannen, kan ik je een beter (gerichter) advies geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij D-Reizen krijg je exact dezelfde zoekresultaten als bij een aantal andere sites, maar je betaalt er geen bijkomende kosten als je boekt.

Edreams.com geeft goede resultaten.