Curacao heeft niet echt een all-inclusive cultuur. Er zijn er wel een paar, waarvan Breezes Curaçao Resort de voordeligste lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Breezes maar ik zou zelf veel eerder kiezen voor een niet-all inclusive hotel aangezien er veel mooiere ressorts op Curaçao zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Voor dat geld kun je inderdaad leuker op het eiland verblijven en uit eten gaan is hier niet zo duur.
Geen resort. Maar er is wel degelijk all-inclusive te boeken.
Kijk maar eens bij Kura Hulanda.
http://www.kurahulanda.com/nl/lodge/lodge-arrangementen.
Hotel Renaissance en Hotel Hotel Hyatt bieden ook all-inclusive aan.