Wat is een goed kuuroord/thermen/spa in duitsland of belgie?

Graag tips van tyherman waar er badkleding gedragen wordt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Het beste antwoord

Ik ben eens in Bad Bertrich (30 km ten noorden van de Moezel) geweest in hert plaatselijke zwembad dat met warm bronwater gevoed werd, heerlijk. het bevat glauberzout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik raad aan om op deze site te kijken dit is de top tien van heel Europa maar onder het plaatje staat wel de plaats en het land waar het zich bevind. Het zou wat geld kunnen kosten maar dan heb je ook zo ongeveer de beste van Europa te pakken!