Hoe kom ik morgen vanuit Saas Fee Zwitserland naar Nederland?

Ik ben een sporter en zit geblesseerd in Zwitserland. (lichte knie blessure). Ik kan al dagen niet sporten en Zaterdag zou ik een wedstrijd hebben in Engeland. Morgen vlieg ik dus om 5 uur in de ochtend naar engeland, ga naar een wedstrijd waar ik niet aan mee kan doen en zondag avond vlieg ik pas naar Nederland. Ik wil hier niet op wachten en kan toch niks doen in londen als ik zo min mogelijk moet lopen. Ik wil dus graag een manier vinden om morgen vanuit Saas Fee Zwitserland naar NL te gaan (ik bezit ook een rijbewijs). Verzerkering is geen optie want ik weet uit ervaring dat het dan alsnog 2 tot 3 dagen duurt voordat je thuis bent.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (4)

Probeer een direct ticket te boeken. Kijk anders naar mogelijkheden om vanuit Londen naar huis door te vliegen/treinen/varen.

Of probeer uit te vinden of er nederlanders in Saas Fee zijn die naar huis gaan, waarmee je mee kunt rijden.

Je schrijft dat je een rijbewijs hebt, je schrijft alleen niet of je met je blessure wel kunt rijden. In het geval het antwoord ja is: Je kunt altijd een auto huren bij een internationaal bedrijf (Avis, Hertz e.d.) en deze in Nederland bij een vestiging van hetzelfde bedrijf achterlaten. Hier komt uiteraard wel een drop-off toeslag bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Annuleer je vliegticket naar Engeland en koop een goedkoop ticket vanaf Genève (3 uur rijden (er gaat vast een bus) vanaf Saas Fee) naar Nederland.

Easyjet heeft zo te zien een vlucht om 06:15 en 15:50 voor 40 a 50 euro naar Schiphol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen pak de bus/trein naar Bern en neem het vliegtuig naar Amsterdam.

Toegevoegd na 37 seconden:
Geneve vliegt blijkbaar sowieso naar Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal vast wel al thuis zijn, maar ik denk dat je vanuit Saas Fee met een blessure met de trein redelijk snel thuis bent. Amsterdam - Bern is iets van 7 uur dacht ik. Saas Fee - Bern duurt ook wel even vrees ik.

Met de auto vanuit Saas Fee kan je met de autotrein door de Lötschbergtunnel. Dat is iets van 8 uur in totaal denk ik als je doorrijdt.

Vliegen kan vanuit Bern. Als de kosten niet veel uitmaken, dan ben je het snelst met een gehuurde auto naar Bern via de Lötschbergtunnel.