Waar in Los Angeles filmen ze de meeste televisieseries/films/... buiten? Is er een specifieke plaats die velen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

In de studios daar, bv van paramount of universak. Ook de straten van beverly hills zijn vekende plaatsten. Verder ook veel down town ( in het centrum). Let maar eens op de straatnaamborden. Als je wel eens in la bent geweest is t allemaal erg herkenbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gebouw http://g.co/maps/5vtwx heb ik al meerdere malen in Cold Case en Numb3rs gezien, en het komt ook wel eens voor in andere series. Verder worden bijvoorbeeld scenes voor CSI:Miami in LA bij Manhattan Beach en Redondo Beach opgenomen.
gvrox
12 jaar geleden
Met uitzondering van de grote filmstudio's wordt er op diverse plekken in LA (en omstreken) gefilmd.

Hieronder een gedeelte van de lijst (hele lijst kun je zien op de link welke in de bron is genoemd)

Pride & Prejudice (2004) Millennium Biltmore Hotel, 506 S. Grand Ave., Downtown LA

Cellular (2004) LAX Collateral (2004)LAX; Cheerio’s Bar, 4333 Leimert Blvd., Leimert Park

The Day After Tomorrow (2004) Yucca St. and Vine St., Hollywood

Paparazzi (2004) MTA Building, 810 N. Vignes St., Downtown LA; Pantages Theatre, 6233 Hollywood Blvd., Hollywood

I Heart Huckabees (2004) 777 Tower, 777 S. Figueroa St., Downtown LA

In Good Company (2004) 777 Tower, 777 S. Figueroa St., Downtown LA

Spider-man 2 (2004) Ivar Theatre, 1605 N. Ivar St., Hollywood

Bad News Bears (2005) Franklin Fields, 17301 Oxnard St., Encino

Bewitched (2005) Pann’s Restaurant, 6710 La Tijera Blvd., LA; private home, 510 S. Lucerne Blvd., Hancock Park

Crash (2005) 1065 Broxton Ave., Westwood Village​; South Bay Liquor Mart, 1014 Wilmington Ave., Wilmington; Carney’s restaurant, 12601 Ventura Blvd., Studio City

Herbie Fully Loaded (2005) Kerckhoff Hall, UCLA

The Island (2005) Union Station, 800 N. Alameda St., Downtown LA

Lords of Dogtown (2005) Venice Beach, San Pedro

o.a. het Millennium Biltmore hotel komt hier meerdere malen in voor evenals Venice Beach.