Waar boek ik een vakantiewoning voor 6pers onder EUR 500,-/week in hoogseizoen?

We willen graag een keertje met ons gezin naar Engeland op vakantie. 2weken met 6 pers in het hoogseizoen.
Ik wil het graag onder EUR 500,-/week houden. Alles wat ik met google kan vinden is veel duurder. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Je kunt kijken op hoseasons.co.uk. Zij hebben verschillende parken en huizen. Soms zit er iets van ca. 500 euro bij in de hoofdseizoen. Wat fijn is in Engeland is dat de hoofdseizoen soms wat afwijkt van die in NL. Vorig jaar hebben wij bij Homefromhome.com geboekt. Dit is zeer goed bevallen maar zij zitten alleen in Zuid Wales (wel een aanrader). Je kunt ook googlen op "self catering accommodation" + de streek waar je wilt zitten.
Engeland is een hele leuke vakantieland, succes met zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag bij Hoseasons de gratis brochure aan: 423 pagina's Lodges en Parks in alle categorieën en prijsklassen.
www. hoseasons.co.uk
Homeaway heeft wel aanbiedingen van rond die prijs en is best wel leuke regio's. Even goed het zoekprogramma gebruiken om alles wat je niet wilt weg te filteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hoogseizoen, dan bedoel je july en augustus ? De prijzen zijn heel erg regio afhankelijk. Het is dus zaak om een leuke regio (of meerdere te kiezen) en daarna op de juiste site het juiste huis vinden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al gezocht op booking.com of op zoover.nl ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een reisbureau en leg dit voor.
Vaak hebben zij een meer gesloten boeksysteem en kunnen meer vinden dan wij via internet.