Mag je bakmeel meenemen in je koffer in het vliegtuig?

Hallo,
mag je bakmeel meenemen in je koffer naar Amerika?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou iemand in godsnaam bakmeel
mee willen nemen naar Amerika???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat vraag ik me ook af

Antwoorden (2)

Zo ver ik het kan zien, staat bakmeel niet op de lijst van verboden goederen:

http://www.toerismenieuws.nl/lijst-verboden-goederen-handbagage/

Ik denk wel dat je nij de Douane in de VS een hele tijd wordt opgehouden.

Baking flour kun je ook in de VS kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja!
Maar als ze kunnen aantonen dat je het niet nodig had (en dat lijkt me niet zo moeilijk want het is daar gewoon te koop) kunnen ze je alle kosten in rekening brengen voor vals alarm!