Hoe ga ik deze zomer zo goedkoop mogelijk retour naar Noord-Amerika?

Het maakt me niet uit waar ik in Nederland (of duitsland of belgië) vertrek. Het maakt me niet uit waar in Noord-Amerika ik aankom. Het vervoersmiddel maakt me ook niet uit. (Het moet wel te doen zijn, dus niet roeien of iets dergelijks)

Ik hoef geen huurauto, ik hoef geen hotel of wat dan ook. Het gaat om ongeveer de periode van 25 juni tot 5 september. Ergens daar tussenin.

Graag specifiek antwoorden. (Bijvoorbeeld een link naar de ticket en de prijzen erbij. Niet bijvoorbeeld: ''Ja die en die maatschappij is wel goedkoop)

Ps. Ik had de vraag al gesteld maar ik kreeg geen antwoorden waar ik wat aan had.

Bedankt voor je tijd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Goedkoopste manier is als matroos of koksmaat of hulp in de huishouding aan te monsteren bij de zeescheepvaart (reis is al een avontuur op zich).
Wel e.e.a. regelen met data voor terugreis.

http://www.maritiemevacaturebank.nl/vacatures/sector/15/Zeescheepvaart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Icelandair is behoorlijk goedkoop. Dan neem je het vliegtuig in Nederland en dan moet je overstappen in IJsland. Dan zijn er 9 plaatsen in Amerika waar je naartoe kunt. Als je bijvoorbeeld naar New York gaat, dan heb je een retour voor iets minder dan 700 euro en dat is niet veel in het hoogseizoen.