Jakarta:
15 uur 10 min.
(via Kuala Lumpur)

17 uur 20 min.
(via Frankfurt)

Medan 15 uur 50 min.
(via Kuala Lumpur) 17 uur 50 min.
(via Londen en Kula Lumpur)

Surabaya
15 uur 50 min.
(via Singapore) 18 uur 25 min.
(via Amsterdam en Singapore)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15-17 uur volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is sterk afhankelijk van hoe je vliegt. Als je over moet stappen om met een ander vliegtuig vanaf Singapore, Kuala Lumpur of Hongkong verder te vliegen, moet je misschien wel rekenen met 3-5 wachturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gemiddelde reisduur is zo'n 18 à 20 uur. Brussel - Jakarta is géén rechtstreekse vlucht, er is minstens één overstap. De vliegtijden die ik hier aangegeven heb zijn zonder de wachttijden.