Iemand ervaring met Saudi Airlines? Zijn ze betrouwbaar?

Heb een hele goedkoope retourvlucht naar Jakarta gevonden met deze maatschappij. Iemand die er meer over weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saudi Arabian Airlines is gewoon een grote, bekende luchtvaartmaatschappij, dus je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je neerstort o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets: ook van grote, bekende luchtvaartmaatschappijen storten wel eens vliegtuigen neer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar statistisch gezien kun je er vanuit gaan dat je bij een grote luchtvaartmaatschappij niet neerstort. Bovendien geeft een grote maatschappij een veiliger gevoel dan wanneer het één of andere bedrijfje in de rimboe is met een vloot van 3 krakkemikkige vliegtuigjes.

Het beste antwoord

Vreemde optie, meestal niet de goedkoopste . Geen eigen ervaring maar wel een linkje van de grootste flight review site.

Toegevoegd na 7 minuten:
Mag ik vragen hoeveel keer je moet overstappen. volgens mij zijn het minimaal 3 vluchten? . Houdt er rekening mee dat als je in Saudi Arabie strandt je nooit het land in mag en dus op de luchthaven zal moeten overnachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 keer onverstappen, 500 euro retour van Londen naar Jakarta. Dat is echt spotgoedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de link trouwens. De recensies zijn overigens niet daverend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet over nadenken. Voor die prijs gelijk boeken!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad heel goedkoop.....