Kan ik ergens een reis boeken, waarvan ik enkel de periode weet waarin ik wil reizen? Ik wil dan dus een verrassende keuze hebben

De huidige reisbureaus die ik ken, zowel online als offline, bieden enkel de mogelijkheid om een vakantie uit te zoeken nadat alle informatie is ingevoerd.
Maar ik heb in maart een weekje vrij van alles, en zou dan graag op vakantie willen gaan. Waar naartoe maakt me niet uit, zolang het maar in die periode past. En om nu ieder vliegveld apart in te gaan voeren inclusief vertrekdatum is erg omslachtig. Als je zelf moet kiezen ga je toch voor de meer "veilige" opties in plaats van dat je voor Oekraïne zou kiezen (slechts een voorbeeld)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als ik goed begrijp wil je wel zelf kiezen, maar niet vooraf van alles invoeren.
Als je naar een site van een reisorganisatie gaat en `uitgebreid zoeken` selecteert kun je een periode en prijsklasse opgeven zonder een bestemming te selecteren. Je krijgt dan vanzelf een gevarieerd aanbod van reizen te zien.
b.v.: www.kras.nl/vakantie/searchresult.htm?z=u
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan gewoon een willekeurig reisburo instappen en zeggen: dan en dan wil ik op vakantie, dit mag het kosten (en meteen een bedrag op tafel leggen), verras me maar. Ik kom een dag vantevoren de reisbescheiden halen. Dit deed ik toen ik nog studeerde...ik ben op de meest gekke plaatsen geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan.

Ik kwam vorig jaar op de vakantiebeurs een organisatie tegen die verrassingsreizen maakt.

Na even zoeken op internet kwam ik ze weer tegen:
"We gaan je verrassen! Of je nou een dagje uit wilt, een weekendje weg gaat of een complete vakantie boekt, wij zorgen voor een onvergetelijke trip.

Wij zien het als een plezierige uitdaging om aan de hand van het door jou ingevulde kennismakingsformulier op zoek te gaan naar geschikte bestemmingen en spannende of juist ontspannende activiteiten. Zijn we tevreden, dan doen we je een voorstel waarbij we ook de kosten van de totale trip vermelden. Ga je akkoord, dan boeken we de trip en sturen we je de eventuele nodige informatie waarbij we géén tipje van de sluier oplichten. Kort voor vertrek ontvang je de eerste route-envelop, die een stukje van de te volgen koers bevat. Waar je uiteindelijk heengaat weet je pas als je er bent!

Wil je gedurende de trip nog meer verrassingen inbouwen? Dat kan. In dat geval plannen wij één of meerdere activiteiten in. Wat? Dat blijft nog even een verrassing!!

Temidden van alle verrassingen hebben wij een aantal zekerheden ingebouwd.

Waar je ook heengaat en wat je ook gaat doen, de door ons geselecteerde activiteiten en bestemmingen hebben wij vooraf bezocht, gekeurd en geschikt bevonden. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel, dus hoe gek je reis ook verloopt, je komt te allen tijde terecht op een prima accommodatie. Om die reden hebben wij ons reisgebied vooralsnog beperkt tot Europa.

Wij beseffen dat het moeilijk is om de juiste voorbereidingen te treffen als je niet weet waar je heengaat of wat je gaat doen. Daarom sluiten wij een reisverzekering voor je af passend bij je bestemming, het reisgezelschap en de geplande activiteiten. Deze verzekering is in de prijs inbegrepen. "

http://www.bestemming-onbekend.nl/page.php?id=22
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh, goede tip!
+je
Ik ken 2 Duitse airliners die dit doen. Condor en Germanwings. Ik geef je de links. Je moet dan nog wel zelf een hotel regelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam net van alles tegen op een site. Daar stond ook bij een dat je elke reis kon samenstellen zoals jij wilt. Dat de keuze onbeperkt was