Morgen vertrekken naar een willekeurige, buitenlandse bestemming. Welke manier van reizen is het goedkoopst?

Even hard wat Nederland-vrije dagen nodig; morgen wil ik voor drie dagen naar het buitenland.
Het maakt niet veel uit waar naartoe, het moet bovenal goedkoop zijn om er te komen. Een accomodatie hoef ik niet.
Maar hoe kan ik dan het beste reizen? Bus? Trein? Boot?
Bestaat er tegenwoordig nog zoiets als 'last call tickets' op de vliegvelden?
Als ik hier in een Connexxion bus stap, en uiteindelijk overstap op buitenlandse buslijnen, kom ik dan ergens? Is dit voordeliger dan een tourbus?
Kortom, door de vervoersmiddelen zie ik het traject niet meer.
Wie weet meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Te voet.
- Liften
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook mijn idee ;)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.9292ov.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te voet komt men in 3 dagen helaas niet bijster ver...
Liften is inderdaad een optie maar daarnaast ik wil weten hoe het met de 'reguliere' vervoersmethoden zit...

Antwoorden (5)

Je kan beter een tourbus nemen kost rond de 30 eu en dan ben je in Parijs voor iets meer geld kan je naar Londen en je het speciale op haal plekken en het goed te doen ook naar turkeye kan je voor weinig geld weg ong 120 voor een retourtje. Suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je die niet reserveren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vind ik zulke goedkope busreis aanbieders?
Zojuist had ik al bij Eurolines gekeken, maar daar kosten tickets toch aanzienlijk duurder...
Als je veel geduld hebt is liften een goede optie! En gratis!

Lift dan naar eindhoven of wezer in duitsland en koop een ticket bij ryanair, dan kom je voor een prikkie op diverse bestemmingen in europa!

Kun je goed acteren?
Koop dan een treinkaartje retour naar het eerst volgende station, vanwaar je vertrekt en blijf net zolang in die trein zitten tot je controle krijgt, doe net of je slaapt en doe heel verschrikt en paniekerig, soms reis je bijna het hele land door zonder controle!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zulke korte termijn lijkt mij eurolines de goedkoopste optie. of gewoon met de trein. vliegen is last second meestal duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bus is het goedkoopst! Maar het is ook de vraag wat je het prettigst vindt en waar je heen wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liften is het goedkoopste natuurlijk !