Mag ik de onderstaande dingen meenemen in mijn ruimbagage in het vliegtuig?

Mag ik de onderstaande dingen gewoon meenemen in mijn ruimbagage dus niet in mijn handbagage, ik vlieg met Swiss:

-nagelvijl
-nagelschaartje
-haarlak/mousse
-scheermesje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K

Antwoorden (3)

Ja in je koffer die het ruim ingaat mag dat
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, mijn koffer gaat inderdaad in het ruim.
Ja maar die mag niet in je hand bagage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, nee ik heb het ook niet nodig in mijn handbagage :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het mag ook gewoon in je handbagage zelfs. Ik had ook een schaartje en een tangetje bij me nog wat ander metaal en daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan.
ja, dat mag gewoon...
ik zou ze wel in een apart plastic builtje ofzo doen voor het geval dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, bedoel je dat ik die spullen in een apart zakje in mijn koffer moet doen (die het ruim in gaat)??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft niet in een apart zakje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, een klein builtje of tasje, is altijd handig alle scaren/scjerpe dingen en vloeistoffen bij elkaar te hebben, mochten ze je koffer toch controleren (dit gebeurt soms)