zijn er ook touroperators die de combinatie vliegreis met ingerichte tent bieden?

Ik kan ze in elk geval niet vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Zover ik weet, zijn deze er geen touroperators die tenten verhuren met vliegreis.

Het is ook een onlogische combinatie. Een camping ligt vaak wat afgelegen van openbaar vervoer. Dus heb je dan ook een huurauto nodig.

Vaak worden tenten gehuurd door gezinnen met kinderen. Die dit doen om de kosten te drukken en zelf van alles mee willen nemen (eten enz)

Als je dit wil, zal je dit dus zelf moeten organiseren en wordt het waarschijnlijk duurder dan een vakantie in een 4* hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 het is inderdaad een onlogische combi.
Ik denk dat de vraag niet groot is en vandaar dat het niet aangeboden wordt. Maar het is wel mogelijk natuurlijk. Je kan de vliegreis los boeken. Kijk bv bij cheapticket.nl naar een goedkope vlucht met huurauto. Als je op tijd boekt is het vaak goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cheapticket lijkt mij geen goede optie. Ze zijn incompleet in vakantievluchten en low cost carriers en juist de bestemmingen waar deze campings zijn, zijn low cost carrier bestemmingen. Je kan dus beter zoeken op skyscanner of whichbudget
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was ook maar een voorbeeld.
Aan welk gebied denk je? Ik geloof in Sardinie en Spanje kun je ze vinden. En als je wilt kan ik het in de VS organiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens in bijgevoegde link, dit is een voorbeeld van een vlucht MET camping.

Wel heel erg op jongeren gericht,en in Spanje

Toegevoegd na 1 minuut:
en hier nog een hele aardige denk ik zo
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beachmasters is gericht op kinderen van 18.
Als ik ga rekenen wat colortent kost wordt het inderdaad zeer kostbaar. voorbeeld Airporttransfer €170 retour!!