Hoe is de situatie in egypte Ik ga er heen op vakantie ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst informeren, dan boeken.
jodyenboyke
12 jaar geleden
hou de website in de gaten van Min. van Buitel. Zaken voor evt. negatief reisadvies. Veel informatie via egypte.startpagina.nl en www.reiswijzer/egypteforums.
In de toeristengebieden was en is niks aan de hand, wij gaan in november weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom boek je en dan pas informeren????

Het beste antwoord

Voor dat soort zaken bekijk ik altijd het reisadvies van het Belgische ministerie van Buitenlandse zaken. Geeft wat mij betreft een vrij compleet overzicht.
http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/afrika/egypte/ra_egypte.jsp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt er aan waar je heen gaat. Ik zelf kom net terug uit hurghada. En daar is niks aan de hand. Maar goed je zou als je dat fijn vind, voor de zekerheid idd kunnen informeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet naar Cairo gaan, als je naar Hurgharda of een Nijl cruise gaat maken dan is het wel ok.